Henryk Malesa
Tony Hawk
Temat szkolenia: Uwarunkowania sukcesu

Henryk  Malesa, 1950, Wydział Prawa i Administracji UW.

Do roku 1989 związany z administracją państwową,  członek zespołu Mieczysława Wilczka przygotowującego Ustawę o działalności gospodarczej, członek RN NFI, od 1992 roku związany z przemysłem naftowym. Początkowo w consultingu, a potem w latach 1996-2000 Dyrektor Nadzoru Właścicielskiego i Szef IPO w PKN Orlen. Następnie Prezes Zarządu Rafinerii Czechowice SA (2000-2004), Dyrektor Lotos Południe (2005-2008). Od roku 2009 w międzynarodowych korporacjach Lurgi SA – Dyrektor Rozwoju, Air Liquide Global E&C Solutions – Dyrektor Handlowy. Obecnie niezależny doradca w zakresie strategii rozwoju w sektorze Nafta i Gaz oraz energetyce. Członek Rad Nadzorczych w spółkach sektora energetycznego. Członek BCC – Loża Katowicka, członek ZPAF.

Prelekcja :

Pojecie sukcesu jest tak stare jak ludzkość. To pojęcie w swym rozumieniu pozostaje poza
kryteriami mierzalnymi, moralnymi, etycznymi i ilościowymi.
Co powoduje, że sukces zyskuje wymiar ?
Jakie warunki stwarzają najpierw myśl o sukcesie, a potem dążenie do jego osiągnięcia?
Sukces to pojęcie abstrakcyjne, kształtowane w różnych sferach życia gospodarczego przez
lata, lecz opierające się na pierwotnych odczuciach i pojęciach wyróżnienia. Nie ma
jednorodnej definicji sukcesu.
W działalności gospodarczej, traktowanej i rozumianej jako biznes, sukces to osiągnięcie
celu, przy bardzo szczegółowo zaplanowanej ścieżce dojścia.
Jaki udział mają uwarunkowania ? Czy makiawelizm jest nieodłączną cechą sukcesu ?
Gdzie realia i warunki ustępują utopii i imaginacji ?
Jaki wpływ mają warunki ekonomiczne, polityczne i społeczne na osiągnięcie sukcesu w
biznesie, i czy biznes w dążeniu do sukcesu może się wyalienować.
Jak w biznesie należy rozumieć i traktować antonim sukcesu czyli porażkę.
Ludzie powszechnie popełniają błędy i powszechnie odnoszą sukcesy – ile wspólnego to ma
z pojęciem sukcesu w biznesie?

Miejsce: Politechnika Warszawska ul. Łukasiewicza 17 sala nr. 40
Data: 9 kwietnia
Moduł: Coaching & Rozwój


Podoba Ci się festiwal boss?
Zapisz się na bezpłatne wykłady i prelekcje w Twoim mieście!
Partner strategiczny festiwalu

Mobile Vikings
Poznaj społeczność Vikingów. Są sprytni, przedsiębiorczy i świadomi swoich decyzji. Podobnie jak uczestnicy BOSSa.
Sprawdź Mobile Vikings
Partner technologiczny festiwalu
nazwa.pl
Nazwa.pl tworzy i dostarcza kompleksowe usługi. Oferowane przez firmę domeny internetowe, hosting, sklepy i niezawodna poczta pozwalają na rozwój polskiego sektora MSP, na jego ciągły wzrost.
sprawdź ofertę nazwa.pl
Partner główny festiwalu
PZU kariera
Poznaj oferty największej instytucj finansowej w kraju i upoluj staż w PZU.

sprawdź Grupę PZU
Patronat Honorowy nad festiwalem
bcc
Prestiżowy Klub przedsiębiorców i największa w kraju organizacja indywidualnych pracodawców.
sprawdź BCC

MEDIA
SPONSORZY I PARTNERZY festiwalu
Chcesz wspomóc nasz festiwal jako sponsor lub patner?
Dołącz do ekipy festiwalu
Festiwal organizują studenci tacy jak Ty.
Misją Studenckiego Forum Business Centre Club jest kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych Polaków. Swoimi działaniami inspirujemy, edukujemy oraz motywujemy młodych ludzi pokazując, że aktywność, odwaga i własna inicjatywa są drogą do osiągnięcia sukcesu.

Chcesz zacząć robić wielkie rzeczy? Dołącz do nas!
Kontakt w regionie
Sandra Adamska
Koordynator Festiwalu BOSS Płock
s.adamska@sfbcc.org.pl
tel. +48 510 416 087
Organizator
sfbcc
Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club
ul. Plac Żelaznej Bramy 10
00-136 Warszawa
tel. (022) 582-61-17
kontakt@sfbcc.org.pl
partner technologiczny
nazwa.pl
wdrożenie
stromski.pl
projekt graficzny
moreplease.pl